Tuesday 14 November 2017

Forex Trading 123 Mønster Forex


Forex trading strategi 4 Enkle 1-2-3 swings. Submitted av Edward Revy 28. februar 2007 - 15 30.And her snakker vi igjen om strategien som motstod testen av tid Denne Forex trading metoden er basert på den samme studien å definere støtte - og motstandsnivåer og handle på grunn av deres overtredelse. Et handelsoppsett krever kun et åpent diagram og ingen restriksjoner for valuta - eller tidsbestemmelsespreferanser. Bruk av regler Når prisen gjør det gjennom pivotlinjen - prikket hvit linje på figur under tegnet ved hjelp av den siste prisen peak - og lukkes over for opptrend eller under for downtrend linjen kjøper selge accordingly. Exit regler ikke satt Imidlertid kan avkjørselen bli funnet ved hjelp av Fibonacci-metoden eller handelsmenn kan måle avstanden mellom punkt 2 og punkt 3 og prosjektet det på diagrammet for exit. Additions som en ekstra verktøy forhandlere kan bruke MACD 12, 26, 9 Reglene for oppføring da vil være neste - la s ta en SELL rekkefølge. Når MACD linjer krysser nedover, ser du etter 1-2 -3 oppsett til f orm Når prisen begynner å angripe pivotlinjen, kontrollerer du at MACD fortsatt er i SELG-modus. To linjer er på vei ned. Når prisen lukkes under pivotlinjen, plasser Selg rekkefølge. Samme diagram MACD 12, 26, 9 er lagt til. 1-2 -3-4 reverseringsdiagrammønster er oppbygget av 4 definerbare punkter, kjent som punkt 1, 2 3 og 4 Et typisk 1-2-3-4 diagrammønster er best omsatt etter et sterkt valutapar opp - eller nedtrend og kan være definert av et enkelt sett av handelsregler En forhandler kan bekrefte reverseringskravet ved hjelp av en teknisk indikator som DMI eller MACD.1-2-3-4 Grunnleggende regler for korte handler. Punkt 1 Det høye i et oppadgående valutamarked Punkt 2 En nedadgående korreksjon i opptrenden, den laveste linjen i korreksjonen før prisen beveger seg tilbake til punkt 3 Punkt 3 Høyden i bevegelsen opp fra Punkt 2, men en feil i å lage en ny høyere høy Punkt 1 Punkt 4 Gå kort 1 pip under punkt 2.1-2-3-4 Grunnleggende regler for lange handler. Omvendt er sant når du bruker disse grunnleggende regler for lange handler, men nå. t 1 Den lave i et nedadgående valutamarked Punkt 2 En oppadgående korreksjon i nedtrenden, den høyeste linjen i korreksjonen før prisen faller opp igjen punkt 3 Punkt 3 Den lave i bevegelsen ned fra punkt 2, men en mangel på å lage en Nytt lavere lavt Punkt 1 Punkt 4 Gå langt 1 pip over punkt 2.1-2-3-4 Opp Forex Reversal Strategy ved hjelp av MACD.1 Gjør dette reverseringsmønsteret bare etter en sterk nedtrengning 2 Plasser punkter 1, 2 og 3 på diagrammet ditt 3 Plasser en KJØP-ordre 1 pip over 2 4 Bekreft handel med MACD-indikatoren eller en annen MACD må signalere en kjøp eller kjøpsmodus allerede 5 Målnivå Beregn avstanden mellom 2 og 3 hvis for eksempel avstanden mellom 2 og 3 er 50 pips , enn 50 pips er målet ditt 6 Plasser ditt stopp 1 pip under 3.1-2-3-4 Down Forex Reversal Strategy ved å bruke DMI.1. Gjør dette reverseringsmønsteret bare etter en sterk trend 2 Plasser poeng 1, 2 og 3 på din diagram 3 Plasser en salgsordre 1 pip under 2 4 Bekreft handel med DMI-indikatoren eller en annen DM Jeg må signalere en selger eller i salgsmodus allerede 5 Målnivå Beregn avstanden mellom 2 og 3 hvis for eksempel avstanden mellom 2 og 3 er 250 pips, enn 250 pips er målet ditt 6 Legg stoppet 1 pip over 3.You Kan også like. Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvern Policy. Nye artikler, systemer, strategier, vurderinger, vurderinger, nyheter, forskning, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på denne nettsiden, av dets partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning, vil ikke akseptere ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til eventuelle tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Opphavsrett 2017 Alle rettigheter reservert. Risk Disclosure Trading forex på margin har høyt risikonivå og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye graden av løftestang ca n arbeide mot deg så godt som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, og derfor Du bør ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. 1-2-3 Mønsteret Debunked. Hvis du handler 1-2-3 Mønsteret, som du har lært det, kan du ha savnet mange gode handler. Det har å gjøre med en potensiell feil i den praktiske anvendelsen av Elliott Wave Theory. 1-2-3 Mønster, som vi har blitt undervist, kan være feil. De som har studert 1-2-3-mønsteret, har blitt fortalt at punkt 3 aldri kan returnere lavere enn punkt 1 i en opptrend og aldri gå tilbake høyere enn punkt 1 i en nedtrend Vi har vært lærte at hvis det skjer Alle spill er av og 1-2-3-mønsteret blir ugyldig Men hvis du ser på mange diagrammer, vil du oppdage at denne regelen ofte blir ødelagt. Jeg ble nylig oppmerksom på dette da jeg forberedte treningen for en ny handelsmetodikk, og jeg introduserer - kalt 1-2-3 tunnelmetoden Ved å observere år med diagrammer, ved hjelp av historiske data, så jeg at ganske ofte gode handler ble initiert av ugyldige 1-2-3 mønstre. Følgende diagram illustrerer hvordan det tradisjonelle 1-2-3 mønsteret blir undervist. En potensiell feil i den praktiske bruken av Elliott Wave Theory. Det populære 1-2-3-mønsteret er fast basert i Elliott Wave Theory. Årsaken til at vi har blitt lært at punkt 3 aldri kan gå utover punkt 1, er fordi, i Elliott Wave Theory, kan Wave 2 ALDRI spore utover opprinnelsen til Wave 1 utover 100 av Wave 1 Hvis denne primære regel av Elliott Waves blir brutt, antas at Wave Pattern er ugyldig. Følgende diagram illustrerer 1-2-3 mønsteret fra Elliott Wave perspektiv Det illustrerer at 1-2-3-mønsteret virkelig er Elliott Waves 1 og 2 Når trendlinjen er krysset, er tilstedeværelsen av Wave 3-prishandling bekreftet. I 1-2-3 Tunnel Metode Trening vil du bli vist hvordan du bekrefter Wave 3-action i Ugyldig 1-2-3 Patterns. Elliott Wave Rule sier at Wave 2 ALDRI kan spore mer enn 100 av Wave 1.En i praksis har jeg observert mange veldig store trender som startet med en ugyldig Elliott Wave count eller en ugyldig 1-2 -3 Mønster I går, mens jeg snakket med Jeffrey Kennedy Elliottician, Elliott Wave Analyst, professor i teknisk analyse ved Georgia Tech University og Elliott Wave International Instructor, spurte jeg ham om mine mange observasjoner av ugyldige bølgetall som resulterte i sterke trender. Han sa at han også har la merke til det Han oppsummerte det ved å si: Velkommen til den virkelige verden Han fortsatte med å si at teorier, undervist i akademia, noen ganger ikke spiller ut akkurat som de blir lært. Følgende skjermbilde illustrerer ett eksempel på en ugyldig 1 -2-3 Mønster som resulterte i en svært lønnsom opptrinn. Vi diskuterte hvordan 1-2-3 mønsteret har sitt fundament i Elliott Waves. Vi har også funnet ut at måten vi har lært å se på mønsteret, kan være feil fordi det ofte oppstår Ugyldige mønstre i god handel.123 Forex Trading Strategy-En enkel pris Action Trading Strategy. Timeframes Enhver men foreslår at du bruker 5mins og above. Currency Par Any. Indicators krever ikke noen forex indicator. WHAT ER 123 PATTERN. I en uptrend markedssituasjon pris vil gjøre 3 poeng refererer til diagrammet nedenfor. Point 1 er det laveste lavpunktet, danner et støttenivå. Point 2 vil være toppen eller høyeste punktet, danner en motstandsnivå. og punkt 3 blir det andre lavpunktet, en støttenivå som må være høyere at punktet 1 som er det laveste lavpunktet. prisbruken over punkt 2 signalerer fortsettelsen av opptrenden. Nå, i et downtrend-marked, dannes 123 diagrammønsteret når. punkt 1 blir den høyeste topp når pris finner motstand og m oves down. point 2 blir den laveste lavpunktsformen støtte og pris beveger seg opp. bare for å finne en annen motstand ved punkt 3. når prisen bryter punkt 2 støttenivå, indikerer det at markedet er mest sannsynlig å fortsette nedover i en downtrend. SALGSREGLER. a Plasser en SELL STOP rekkefølge 1-5 pips under punkt 2. b Plasser stopp tap 1-5 pips over punkt 3. c Din fortjeneste mål bør plasseres på 3 ganger stop loss avstand. BUYING REGULER. a Plasser en KJØP STOP rekkefølge 1-5 pips over punkt 2. b Plasser stopp tap 1-5 pips under punkt 3. c Profit Target 3 ganger stop loss distance. TRADE MANAGEMENT. Here er noen ideer du kan bruke til å administrere din handelen hvis det er fortjeneste hvis ditt overskudd er det samme som beløpet du risikerte, flytte stopptap for å bryte selv. Hvis overskuddet ditt er dobbelt så mye som du risikerte, flytte stoppet tap for å låse i mengden av fortjeneste lik mengden du Risikerte først. For eksempel risikerte du 100 for en selghandel Nå er fortjenesten 200 Så flytt stoppstoppet og lås i 100 profit. or hvis handelen er i fortjeneste med mengden risikert, hvorfor ikke lukke halvparten av stillingen og flytte stoppet tap for å bryte selv og la den andre halvposisjonen løpe. READ Inside Bar Forex Trading Strategi-Lær hvordan du handler Inside Bar. Fordeler av 123 Forex Trading Strategy. Basert på pris handling og det er veldig enkelt å få øye på dette mønsteret når du vet hva å lete etter. basert på solid trading grunnleggende for støtte og motstand trading. you kan fange tidlig flytte en ny trend med denne strategien og ri ut trenden på denne måten også. Fordelene ved 123 FOREX TRADING STRATEGY. stop tap avstander kan være store som avhenger av størrelsen på mønsteret og tidsrammer også så du virkelig trenger å søke plassering dimensjonering for å minimere risk. a sideveis trending markedet vil gjøre denne strategien utføre dårlig som dette er en trend trading strategy. How du liker dette, ikke glem å dele og tweet dette hvis du har hatt denne Thanks. Forex Strategy Lær å handle 123 Reversal. I var nybegynnerhandler en gang Alt jeg gjorde var å søke på Internett for en god Forex-strategi Faktisk var alt jeg var interessert i var tradingoppføringer jeg trodde at hvis jeg kunne velge riktig retning hver gang, kunne jeg lage en million dollar ut av min misforståtte 8000-handelskonto Jeg så på hundrevis av forskjellige strategier, vel, oppføringer Jeg brukte til og med litt penger på noen av dem jeg leste alt om disiplin, handelspsykologi, å ta treff, risikostyring, handel m anagement, kontrollerer dine følelser, men jeg avviste alt jeg hadde et godt håndtak på mine følelser og var en disiplinert person mesteparten av tiden. Alt jeg trengte, var min magiske kulde, min krystallkule, min tidsmaskin og da jeg var en handelsmann jeg brydde seg ikke om noe annet enn å finne en oppføringsstrategi. La meg fortelle deg nå Jeg begynte å gjøre det i 2004 I 2009 gjorde jeg det fortsatt, men min 8000 konto var nå om 500 og jeg kunne fortsatt ikke tjene penger. Det er så bra. Jeg gjorde ikke min daglige jobb Da møtte jeg Casey hos Winner s Edge Trading og han slo meg rundt og fikk meg til å innse at oppføringen var omtrent 5 av avtalen og alt jeg avviste var den andre 95 Alt jeg hadde lært i de fem årene kom tilbake til meg i et blunk Jeg antar jeg var oppmerksom på det enn jeg skjønte, og jeg ble en lønnsom handelsmann i løpet av få måneder, kom jeg til Casey s team på Winner s Edge kort tid etterpå som Asia Session Trading Room Moderator. Jeg sa alt det å si dette jeg skal vise deg min favorittstrategi med mange eksempler, men jeg kommer ikke til å slutte med å bare vise deg hvordan du gjør oppføringene. Som jeg nevnte, er oppføringer bare en liten del av en vellykket handelsstrategi. Hvis du får inngangen til høyre halvparten av tiden som virker statistisk mulig, gjør det ikke, og du får de andre tingene riktig, du kan fortsatt tjene penger som en handelsmann. Du ser at tap er en del av jobben. Hvis du ikke taper dine tap, vil du aldri gjøre det som en handelsmann jeg vet at det høres galt fordi vi lærer alle våre liv at vi skal være vinnere. Men med mindre du eier den nevnte krystallkulen eller tidsmaskinen, vil du aldri være 100 korrekt i retning av markedet. Markedet puster inn og ut og vil gå nede mens det går opp og deretter gå sidelengs for en stund Det er ganske uforutsigbart Hva er forutsigbart, er menneskelige følelser Når markedet går i deres retning, opplever mange de fleste grådighet, hvor mye jeg gjør, må jeg få alt når det s går mot dem, de opplever frykt når vil det stoppe skal jeg komme seg ut Det er grunnen til at jeg liker å handle på ren pris handling Jeg bruker fortsatt noen indikatorer, men de kan gi deg en følelse for retningen på markedet, men kun prishandlingen kan vise du hvordan våre følelser påvirker markedet. Hva er en 123 Reversal. A 123 Reversal er rett og slett et bilde av den følelsen på et lysdiagram La oss snakke først om en 123 høy Det er det jeg kaller en 123 reversering som skjer øverst av en opptrinn I forexmarkedet kan alt som skjer i en opptrend skje i en downtrend også fordi valutaer handles i par, en mot den andre. For eksempel er en opptrend i EUR USD-valutaparet faktisk bare Euro handel høyere og høyere mot amerikanske dollar Samtidig er US-dollaren i en nedtrend mot euroen. Det kan være forskjellig i futures eller aksjemarkeder fordi mange uinitierte handelsmenn tror at du kun kan handle lenge og ikke tenke på å gå en trad e som du selger for å åpne. Det første elementet å se etter i en 123 høy er en sterk opptrend 123 reverseringer skje hele tiden i sammenheng med handelsområder og konsolideringer, men ikke følge gjennom fordi markedet handler i et område. uptrend bør være minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret som vi vil se på kort tid, siden denne trenden vil bidra til å definere målet ditt. Trenden bør være ganske sterk uten mye retracements og pauser Jo sterkere jo bedre Hvis du følger handelsvolumer på diagrammet ditt, bør du også se sterk volum jeg liker volum som og indikator, selv om volumet kanskje ikke er en faktisk representasjon av volumet på et par, gir det deg noen indikasjon på kollektiv mening av meglerens handlende Det er en god grunn til å få diagrammer fra en stor megler selv om du ikke handler der. Til venstre ser du et potensielt oppsett som skjer. Dette er en sterk oppgang med volum. Du kan se dette akkurat nå. 12 6 2013 10:00 NY Tim e på et GBP JPY timetall Du ser at dette ikke er en 123 høy, men det har definitivt fått en god start. Bildet viser et timeplan, men en 123 reversering kan oppstå når som helst siden det viser deg følelser av handelsmenn og ikke nødvendigvis å avdekke en bestemt hendelse, foretrekker jeg å se på dem på et timekart eller høyere, men det er fordi de skjer for fort for meg på nedre tidsrammer. Det neste elementet å lete etter er en utmattelse høy poeng dette er poengnummer 1 til din 123 Nøyaktig som en stangstang eller en svulstabel Selv om den ikke trenger å være like ekstreme som en stangstang, ville det tjene til å demonstrere en veldig sterk utmattelse eller eufori-punkt og ville gi meg mer selvtillit Jeg liker spesielt å se dette skje på et historisk motstandsnivå som bare gir det mer legitimitet. Til venstre kan du se det samme opptrenden jeg viste deg tidligere, men denne gangen tok jeg med noen av lysene til venstre. Du ser dette pause det er bare en pause akkurat nå, vi må du se om det blir til noe mer enn det som skjer rett i et historisk område av overbelastning. Etter høydepunktet, er din neste jobb å lete etter en tilbaketrekking. Det kan skje på samme lys, men jeg foretrekker å se det på etterfølgende stearinlys Det ser bare ut til meg på den måten Hvis det ser ut til å skje på samme lys, faller du ned til neste nedre tidsramme og ser hvordan det ser ned der. Noen ganger finner jeg at det ser bedre ut på lavere tid ramme Dette vil være nummer 2 poenget til 123.Neste du leter etter en ny høy, men den må være lavere enn tallet 1 poeng. Hvis neste høye overstiger punktet 1 høyt, blir 123 høyet blått og Du kan gå videre og se andre steder Igjen, jeg liker å se en stifteramme eller svømmefelt her, men det er ikke nødvendig. Jeg liker å se volumbekreftelse, men det er vanligvis mye mindre entusiasme for dette høyt enn nummer 1 høyt. til venstre vil du se hva som var en potensiell 123 høy som er i ferd med å bli blåst. Dette var looki ng som et ganske fint mønster til de siste minuttene da det begynte å teste tallet 1 høyt Dette eksempelet er på EUR GBP H4 4 timers 240 minutters diagram på 12 6 2013 rundt klokken NY Time. Now du har ditt første 123 oppsett Offisielt er handelen din en pause i nummer 2 peker på ulempen. Selv om alle mulige 123 handelsstrategier er det min minst favoritt fordi det krever at du risikerer de fleste pips og derfor krever at du handler med den minste størrelsen Jeg tar faktisk så mange som tre forskjellige stillinger på 123 reverseringer, men vi kommer til det senere i vår historie. Hvorfor skjer 123 reverseringer. Som jeg har sagt, viser diagrammer følelsene til handelsmennene. Noen mønstre skjer regelmessig på diagrammer. Vi har alle sett hode og skuldre mønstre, ulike trekant og flagg mønstre og de mer komplekse harmoniske mønstre Grunnene disse mønstrene fortsetter å gi handelsmuligheter er at følelsene som forårsaket disse mønstrene er konsistente og skjer ofte. terner don t alltid holde noen ganger de er berørt av andre faktorer som nyheter, men de er konsekvente nok til at vi kan bruke dem til å tjene penger på markedet. Tallet 1 poeng skjer på et sted hvor handelsmenn som var lenge i markedet, bestemmer seg for at de trenger for å sikre fortjenesten de gjorde i løpet av trenden. Det er derfor den første trenden er veldig viktig. Det er også hvorfor du bør se på dette punktet på et sted med sterk motstand. Det er stedet der handelsmenn vil føle at markedet kan stanse eller vende Med andre ord frykter de at de kan miste fortjenesten de har fått på plass. Overskuddet i volumet skyldes de ikke så smarte pengene til slutt å gjenkjenne trenden og hoppe på bandwagon eufori, denne trenden kan vare for alltid, jeg må få meg noe Overspenning i volum skjer vanligvis når et trekk har nådd utmattelse. Volumet er et signal om at de smarte penger går forbi deres beholdninger til latecomers, slik at de holder posen. Dette er nummer ett punkt. Selvfølgelig, etter det er det Ingen flere handelsmenn til å kjøpe opp de stillingene senkatene kom inn, prisen begynner å falle. Da prisen synker, ser den smarte penger en mulighet til å få et lite fortjeneste på en annen pop til nummer 1 høyt, men de er mindre engasjert fordi de fleste av de langsiktige momentumindikatorene gir fortsatt overkjøpte indikasjoner, og markedet har nettopp gjort en stor oppgang. Til slutt ble alle senkere som kjøpte mens markedet var på topp, opptatt av frykt. Da markedet fortsetter å falle, losser de disse stillingene til de smarte pengerene som er mer villige til å kjøpe da prisen synker ned til det ikke er flere folk som ønsker å selge. Det er nummer 2 poeng. Nå som senkommerselgere er borte, vil prisene begynne å bevege seg opp igjen. De smarte pengene folk kjøpte fra senkere, så nå som det begynner å gå opp igjen, viser senkerefellen de for tidlig og begynner å kjøpe igjen, men siden de ble brent før, er de litt mer forsiktige, så færre av dem får faktura Lør denne gangen Og selvfølgelig er de smarte pengene folk mer enn villige til å ta fortjeneste mens markedet går opp. Men siden det er færre villig til å kjøpe denne gangen, når prisen stiger, blir det ofte ikke så høyt som tallet ett poeng før det begynner å slippe igjen Dette er nummer 3 poeng. Hvis markedet begynner å falle fra nummer 3-poeng, anerkjenner de mer utdannede, smarte pengehandlere at dette kan være en reversering eller begynnelsen av et handelsområde, men på I det minste er de villige til å selge ned til nummer 2 poeng igjen, noe som er akkurat det vi vil gjøre. Dette fører til at prisene faller tilbake til nummer 2 poeng som ofte bryter nummer 2 poenget med noen få pips. Når skjer 123 reverseringer Som tidligere nevnt skjer 123 reverseringer oftest på områder av støtte og motstand. De skjer etter en god sterk trend. De kan skje når som helst på et hvilket som helst tidspunkt på et instrument. På kortere tidsrammer mindre enn en time må du se kontinuerlig eller du vil savne din o Pportunity Ofte kan du se en etter en stor nyhetshendelse. Det er derfor jeg foretrekker å handle hver time eller høyere. Jeg handler jevnlig og vil se diagrammer på 5 og 15 minutter, men jeg har kort oppmerksomhet, så jeg må være i den rette tankegangen for å gjøre det jeg kjenner folk som gjør det på 1-minuters diagrammer og la masse pips daglig gjøre det, jeg kan ikke konsentrere meg så mye for det lenge Det er derfor handel er en personlig ting Du har å vite dine styrker og begrensninger for å være en lønnsom handelsmann Jeg prøvde å handle som noen andre, men jeg kunne ikke være lønnsom på den måten Det er en av tingene jeg lærte tidlig på Winner s Edge. Jeg mente ikke å gå ut i handelsmannen psykologi, men etter min mening er det den viktigste faktoren i handelssuksessen, så jeg trodde det berettiget noen ord. Hvordan handler jeg en 123 Reversal. Jeg bruker tre forskjellige oppføringer for 123 Den første er det jeg kaller jukser nummer 3 poeng Den andre handler standardbrudd på nummer 2 po int og den tredje er å handle retracement retracement etter brudd på nummer 2 poeng Min favorittoppføring er å jukke nummer 3 poeng da dette kan gjøres med svært liten risiko, ganske stor handel størrelse og fungerer ganske bra. Hvordan bestemmer jeg posisjon størrelser. Jeg vil gå inn i mer detalj om oppføringer under, men jeg vil ta mesteparten av den første 123 reverseringsposisjonen, og snyde nummeret 3 poeng av før det andre inngangspunktet oppstår. Også den første posisjonen, mens den har lav risiko i form av pips På grunn av disse faktorene bruker jeg vanligvis omtrent halvparten av min standard handelsstørrelse på den første posisjonen, og bruker deretter halvparten på den andre oppføringen og halvparten på den tredje oppføringen. Mine handelsregler sier at jeg bare kan risikere 2 av kontoen min på en enkelt handelskonfigurasjon Så hver av mine stillinger vil risikere 1 av kontoen min Beregn antall pips for ditt stoppfall på hver posisjon vi skal snakke om hvor du skal plassere, stopper litt senere og bruk en risikokalkulator for å bestemme din handelsstørrelse Winner s Edge Trading har en risikokalkulator - du kan finne den her. Bruk den med våre komplimenter. Hvordan går jeg inn og administrerer stillingene. Eksempel på en Ugly 15m EUR USD 123 High. As jeg har nevnt flere ganger, bruker jeg tre forskjellige oppføringer i handel 123 reverseringer Den første jeg kaller å snyte nummer 3 poeng Gjennomføringen av et nummer 3 poeng er den første indikasjonen på at en 123 reversering kan forekomme Offisielt er det ikke en 123 reversering før den bryter nummer 2 poenget så det er derfor jeg kaller denne oppføringen en juks Når jeg ser de to første poengene og ser prispoppen til nummer 3-punktet og begynner å slippe, begynner jeg å forutse oppføringen Så snart prisen går under det høyeste lyset på nummer 3-punktet, Jeg tar en kort oppføring med et stoppfall rett over nummer 3-punktet Siden nummer 2-punktet er et ganske betydelig støttenivå, lukker jeg omtrent 90 av posisjonen ved nummer 2-punktet og stiller stoppet for å bryte inngangspunktet på de resterende 10 av stillingen. Trade Entrie s for den stygge 123 High. The andre oppføring er standard handelsstrategi for 123 reversering Faktisk, når du har et nummer 3 poeng, kan du sette en ventende kort noen pips under nummer 2 poeng Hvor langt under nummer 2 Avhenger av tidsrammen du handler Når du handler den timebaserte tidsrammen, legger jeg vanligvis ordren 5 pips under punktet. Vær sikker på å ta hensyn til spredningen Siden du mest sannsynlig ser på et budskjema, så vant du ikke å ta hensyn til regningen Hvis du reagerer på en 123 lav vil du plassere en ventende lang, og du må tillate spredningen Husk at på lengre tidsrammer kan spredningen faktisk svinge før oppføringen blir opprettet. Som nevnt, risikoen er større på den andre oppføringen Du må plassere stoppet ditt noen få pips over nummer 1-punktet Du vil mest sannsynlig se prisen hoppe rett etter oppføringen, og det kan konsolidere noen før du dropper, så ikke tette den, bare ri det ut Du bør målrette konsolideringen fro m hvor opptrenden begynte Det er derfor jeg foreslår at du er sikker på at opptrenden er minst en og en halv ganger størrelsen på 123-mønsteret ditt. Dette gir deg et godt risikobeløpsforhold. Eksempel på en 123 Lav på GBP JPY H1 . Etter at prisen faller under konsolideringen ved nummer 2-poeng, vil det mest sannsynlig komme opp i en retracement. Markedet liker å la av damp etter å ha brutt en betydelig barriere som nummer 2-poenghandlerne tar fortjeneste. Retracement retracement vil gi deg muligheten for din tredje posisjon Se for prisen å pop og deretter slippe bare under det laveste av det høyeste stearinlyset i retracement. Det er kort oppføringen. Sett ditt stopp over retracement for en fin stram risiko og mål på samme sted som den andre posisjonen, konsolideringen hvorfra den opprinnelige opptrenden kom Dette er sannsynligvis den mest lønnsomme posisjonen til alle tre av dem med det lille stoppet. Og der har du det Husk at alt jeg sa om en 123 høy gjelder i revers til en 123 lav Jeg trodde alltid at det var forvirrende da forfattere prøvde å ta imot motsatt retning handler rett i blant de andre handler, så jeg prøvde ikke å gjøre det. Enten på en 123 Lav GBP JPY. Husk at ikke alle 123 reverseringer vil se perfekt. Faktisk de fleste av dem vunnet ikke være perfekte Ikke alle 123 reverseringer vil gi deg en mulighet for alle tre stillingene enten Det er OK Du kan bare handle den andre posisjonen hvis det ikke er nok belønning for å risikere på knyttneposisjonen Du vil bli vant til å finne dem og de vil bare hoppe på skjermen etter en stund. Sørg for å holde seg til reglene og ikke ta fortjeneste for tidlig, eller du vil drepe lønnsomheten i denne strategien og husk å ikke freak ut om handelen går mot deg og eller stopper ut Det er en del av jobben Du vil ta tap så vær forberedt på det Og vær så snill å legge igjen kommentarer og spørsmål nedenfor.

No comments:

Post a Comment