Friday 24 November 2017

Hopper Trading System Minecraft


Hoppers kan vende ned eller sideveis. En hopper kan brukes som en beholder, som en klargjørende ingrediens, og som en redstone-komponent. En hopper har et utgangsrør på bunnen som kan vende ned eller til siden og gir visuell tilbakemelding av hvilken retning den hopper vil utstede gjenstander til hvis en beholder er til stede. For å plassere en hopper, bruk Place Block-kontrollen mens du sikter på overflaten som dens utgang skal møte med en beholder, og vil ikke automatisk orientere seg selv for å peke på en beholder. Slik setter du en hopper slik at den vender mot en beholder eller en annen blokk som har en brukspostinteraksjon, sniker seg mens du legger beholderen A-beholderen plassert mens du sikter på bunnen av en blokk, vil re-orientere til forsiden nedover i stedet Hoppers vant t endre retning etter å ha blitt plassert og ikke festet til beholderen de vender mot beholderen kan fjernes og hopperen vil fortsette å møte i samme retning. Hoppere kan ikke flyttes av stempler Datamaskin og konsollutgaver Til tross for at de ikke vises som en solid blokk, Vedlagte blokker som skinner, spak og trehjul støv kan plasseres på toppen av hopper, men ikke på deres side. Container Edit. Hopper GUI viser hopperens fem plasseringer øverst og spillerenes lager under. En hopper kan være Brukes som en beholder og har 5 plasser av lagerplass. For å åpne hopper-GUI, bruk kontrollpanelet for bruk av elementet. For å flytte elementer mellom hopperbeholderen og hopperbeholderen eller hurtigraden mens hopper-GUI er åpen, dra eller skift-klikk elementene For å gå ut av hopper-GUI, bruk Esc-kontrollen. Som standard er GUI-en av en hopper merket Varehopper En hoppers GUI-etikett kan endres ved å navngi hopperen i en ambolt før du plasserer den, eller ved å bruke kommandoen blockdata for eksempel å merke en hopper på 0,64,0 Alice s Hopper, bruk blokkdata 0 64 0. En hopper kan låses eller låses opp ved å sette hopperen s Låsekode med blockdata-kommandoen Hvis en hopper s Låsekode ikke er tom, kan ikke hopperen nås unntatt av spillere hol dele et element med samme navn som tekstlåsens tekst. For eksempel, for å låse en hopper på 0,64,0 slik at bare spillere som holder et element med navnet Alice s Key, kan få tilgang til hopperen, bruk blokkdata 0 64 0.Crafting ingredient Edit. A hopper kan brukes til å lage et minecart med hopper. Redstone-komponent Edit. A-hopper kan brukes til å suge i elementene over det, eller for å overføre elementer til eller fra andre containere. Hoppere er redstone-mekanismer og kan aktiveres av . En tilstøtende aktiv strømkomponent for eksempel en redstone-fakkel bortsett fra at en redstone-fakkel ikke aktiverer en hopper den er festet til, en blokk med redstone en dagslysføler etc. En tilstøtende drevet blokk for eksempel en ugjennomsiktig blokk med en aktiv rødeste fakkel under den. En drevet redstone-komparator eller redstone-repeater som vender mot hopperen. I tilknytning til drevet rødt støvkonfigurert for å peke på hopperen eller på toppen av det eller retningsløst, blir en hopper ikke aktivert av tilstøtende, drevet rødt støv som er konfigurert til å peke bort fra det . En hoppers oppførsel er motsatt av de fleste redstone-komponenter, ved at den utfører handlinger mens den ikke er aktivert, og stopper å utføre handlinger når den er aktivert. En ikke-aktivert hopper er beskrevet som aktivert og en aktivert hopper er beskrevet som deaktivert. En aktivert hopper kan gjøre tre ting alt på en gang. Sug elementene fritt flytende elementer i verden inn i lagerbeholdningen fra rommet over det. Pakk et enkelt element i sin beholdning fra en beholder over det. Skyv et enkelt element fra sin egen beholdning inn i en beholder det står overfor. Disse enhetene kan suges inn hvis de er hvor som helst innenfor blokkens rom over hopperen, slik at de kan suges inn selv om de sitter på en delvis blokk over hoppen, for eksempel på en plate eller til og med inne i en full blokk over hoppen fordi de stiger opp gjennom faste blokker eller fordi de ble innkalt der. Elementenheter vil ikke bli sugd inn hvis de er mer enn ett kvartal over hopperen for eksempel et element på en blokk av stein over en hopp det vil ikke bli sugd i Hoppers sjekk for elementetheter over dem, hvert spill kryss og kan suge dem i selv før elementene blir ødelagt av lava over hopperen, eller før de blir plukket opp av spillere Hoppers med beholdere over dem ovner kister andre hopper osv. Ikke sug inn elementsenheter over dem, og ikke sjekk for dem, og reduser antallet oppdateringer som kreves av hoppere. Hoppere trekker før de skyver Hvis ting er plassert i det øverste brystet, vil midtre brystet ikke få noen varer inntil bunntanken fylles opp, fordi bunnbeholderen trekker gjenstander fra midtbeholderen før midtbeholderen kan skyve gjenstander inn i brystet. Hoppere har en overføringsavkjølingstid Etter å ha trukket eller skubbet elementer, vil en hopper vente 4 redstone ticks 8 spilltegger , eller 0 4 sekunder sperreforsinkelse før du trekker eller trykker på en overføringshastighet på 2 5 gjenstander per sekund sperreforsinkelse Elementet trekkes og skyver behandles i samme spillfelt, men trekk blir behandlet før du trykker på se sc hematiske, høyre gjenstandenheter kan suges inn når som helst uten å påvirke vareoverføringsavkjølingstiden, og kan suges inn som hele stabler i stedet for et enkelt element om gangen. En hopper forsøker alltid å trekke eller suge gjenstander inn i venstre side tilgjengelig spor enten fordi sporet er tomt eller fordi det inneholder en ufullstendig stabel av elementet som blir trukket og skyver gjenstander fra sine venstre slisser før den skyver fra de høyeste slissene, vil det ikke begynne å skyve elementer fra sin andre spor før den første er tom, fra den tredje sporet før de to første er tomme osv. med mindre beholderen den skyver inn, kan bare akseptere gjenstander fra tragternes høyeste slisser fordi beholderen er full unntatt for ufullstendige stabler som matcher trekkens høyre gjenstander. En hopper vant t suge eller trekk elementer, selv når de er aktivert, hvis det ikke er noen tilgjengelige spor for å godta tilgjengelige elementer, er det ingen tomme spor og ingen ufullstendige stabler med elementer som samsvarer med tilgjengelige elementer. På samme måte skyver en hopper elementer int o de øverst til venstre tilgjengelige sporene av beholdere før de nederste høyre sporene, og vil slutte å skyve gjenstander hvis det ikke er noen tilgjengelige spor for å skyve elementer inn. Noen beholdere interagerer med hopper på bestemte måter. Dispenser Dropper Shulker Box Dispensere, droppere og shulker bokser interagere med hoppere normalt Beacon En hopper kan skyve bare diamanter smaragder gullbotter og jernbinder i et fyrtårn Selv om fyrbordsgrensesnittet vanligvis bare tillater et enkelt element å bli plassert i fyret, kan en hopper skyve en hel stabel med elementer i fyret s lagerplass Disse gjenstandene kan også fjernes ved hjelp av en hopper under bakken. Bryggestativ En hopper over en bryggestativ vil bare fylle toppen ingrediensspor og vil bare skyve potion-ingredienser inn i sporet. En hopper til siden av et brygestativ vil bare presse vannflasker og potions i de nederste tre sporene og hvis det er en ingrediens i toppsporet, bare hvis varen kan brygges av den ingrediensen, eller presse bløtpulver inn i brenselplassen En brønn under et bryggestativ vil bare trekke fra de tre nederste sporene, om bryggingen er ferdig eller ikke hold tråden deaktivert for å tillate drikker å fullføre brygging. Brystfangst Bryst Stor bryst og store fanget bryst blir behandlet som en enkelt En brønn på en stor bryst vil fylle opp hele brystet og en brønn under en stor bryst vil tømme hele brystet. Fangstkasser som nås av en spiller, vil deaktivere en tilstøtende brønn som er normal oppførsel for en brønn ved siden av en aktiv kraftkilde Ovn En tappe over en ovn vil bare fylle ingredienssporet, men vil skyve noen gjenstander, selv gjenstander som ikke kan smelte i en ovn. En tapp til siden av en ovn vil bare fylle drivstoffsporet og vil bare skyve elementer inn i den sporet som kan brukes som brennstoff i ovnen. En brønn under en ovn kommer bare å trekke fra ovnens utgangsspor, bortsett fra at den også vil trekke tomme skuffer fra ovnens drivstoffspor igjen fra oss En lava bøtte som drivstoff En hopper som fjerner gjenstander fra en ovn, vil ikke produsere opplevelsespunkter. Hopper En sekvens av tre eller flere hopper, hver skyver gjenstander inn i det neste, kalles en hopperør. Horisontale hopperør overfører enkelt gjenstander til forventet hastighet av 2 5 gjenstander per sekund, men vertikal hopperøradferd kan være vanskelig å forstå fordi hopperne trekker og skyver gjenstander mellom dem. Hvis et vertikalt hopperør trekker elementer fra en beholder, vil det bare overføre gjenstander til 2 5 gjenstander per sekund fordi overføringshastigheten er begrenset av de første tappene som trekker elementer fra beholderen, men hvis en stabel med gjenstander er i et vertikalt rør fordi en elementstapel enhet ble sugd inn eller plassert der av en spiller, blir elementene overført dobbelt så fort fordi hopperen med elementstakken skyver ting ned mens hopperen under det også trekker ting nedover. Fordi trekker og trykk skjer i samme spillkryss, en redstone-komparator som måler ful Tankenhet i en hopper i et hopperør vil vanligvis bare forbli drevet som en kontinuerlig strøm av gjenstander som strømmer gjennom i stedet for å blinke på og av for hvert element, men visse hoppere i et vertikal hopperrør kan aldri strømme sine komparatorer selv med en kontinuerlig strøm av elementer fordi deres ting blir trukket ut av dem ett spillkryss etter at elementene er presset inn i dem, noe som ikke produserer en stat som er lang nok til at en komparator skal måle komparatorer trenger innganger minst 1 5 redstone merker lenge for å produsere en utgang Minecart med bryst Minecart med Hopper Hoppers vil fylle minecarts med kister eller hoppere hvis noen deler av minekartet er i plassen som hopperen peker på. Hoppers kan også ta elementer fra minecarts over dem kan skinner plasseres direkte på toppen av hopper. En hopper vil ikke laste en minecart som er på en detektorskinne over hopperen, fordi detektorskinnen vil deaktivere hopperen som er normal oppførsel for en hopper ved siden av en aktiv strømkilde Ender Chest Ho ppers kan ikke fjerne elementer fra eller plassere elementer i ender kister De interagerer ikke med dem på noen måte. En deaktivert hopper trekker ikke elementer ovenfra, inkludert element enheter eller skyve dem ut, men kan motta varer fra andre droppere og hoppere, og kanskje ha gjenstandene fjernet av en annen hopper under den. For å stoppe gjenstandsoverføring i et horisontalt hopperør, må bare en hopper være deaktivert, men for å stoppe gjenstandsoverføring i et vertikal hopperør, er det nødvendig å deaktivere to hopper på rad fordi hvis en enkelt hopper er deaktivert, hopperen over den kan fortsatt skyve elementer inn i den, og hoppen under den kan fortsatt trekke elementer fra den. En hopper har et ID-navn på minecraft-hopper og er ytterligere definert av blokkdata og blokk-enhet En hopper har også en blokktilstand som forventes å erstatte funksjonaliteten til blokkeringsdata i en fremtidig versjon. Overflow-sikker sortering, layout for en celle. Hvis utgangs-dobbeltkisten fylles opp, vil imidlertid ovennevnte design bryte tilstøtende celler på grunn avsignal fra hopperen over 2 Denne alternative utformingen unngår at den øvre hopperen her vil inneholde 41 av elementet som er sortert i ett spor, med de andre fire sporene som har en hver av elementet som stabler til 64 og aldri vil gå gjennom sorteringen en vilkårlig gjenstand omdøpt i en ambolt kan brukes til denne formålsposisjonen Rediger. Det er to komponenter til et element sorterer varakanalen og sorteringskomponenten s Her er en analogi for å klargjøre dette at varakanalen er som en elv, og sorteringskomponentene kan kan forestilles som garn som bare fanger visse gjenstander. Floden slutter i en dumpe søppelkisten. Produktkanalen er rett og slett en sti som gjenstander beveger seg gjennom. Det kan være en horisontal kjede av hopper eller en vannkanal. Hopper under hoppekjeden eller vannet kanal fungerer som nettet og vil trekke ut elementer. Sorteringskomponentene er sammensatt av hoppere For å muliggjøre avsetning og utvinning for å være uavhengig av omdreining, må to hoppere brukes en oppå den andre og toppen o ne peker sidelengs. Toppskuffen skal kobles til komparatoren, som gir strøm på bunntanken som tar varer ut av toppskuffen. Andre og kokbare gjenstander kan smeltes automatisk mens du er borte. De ting du vil bli kokt smelte, går inn i det øverste brystet, Brennstoffet inn i den nedre. Produktet samles i den nederste skuffen eller blir deretter omdirigert til en annen beholder eller et annet bryst. Merk at hopperen kan sette inn drivstoff ikke bare fra siden, men også fra forsiden eller baken. Koble 4 hopper i en sirkel, skape en som peker på ingenting, peker på en andre på den mens du kroker, ødelegger den første og bruk 2dre som starten på sirkelen din siden den er den første som peker mot riktig retning. Sett noe element som ikke stabler en tre økser for eksempel i en av hoppene Fest en komparator til en av hoppene Det vil gi et signal hver gang elementet går gjennom denne hopperen Hvis du vil at den skal aktivere, gjør du ofte en 2 hoppeklokke Hvis du vil lage det aktiva Ikke mindre ofte, plasser flere hoppers. Slow Clock Edit. Connect to hopper la s ringe dem hopperen A og B med utgangene mot hverandre Mål deres utganger med komparator komparator A og B Koble komparatorene utganger til repeater repeater A og B, legg til repeaters vinkelrett for å gjøre dem låsbare lås A og B Koble utgangene til repeater A til hopper B og lås B og utgangen av repeater B til hopper A og lås A. For å starte klokken, kaste elementer i en av hoppene. Hastigheten til klokken vil avhenge av mengden elementer som sirkulerer i systemet, med lengst varighet 128 sekunder i tilfelle 5 stabler med 64 elementer. Noen ganger trenger vi en lagringsvei som er større enn bare en enkelt stor bryst. Det vi trenger er en enkelt utgang beholder som automatisk fylles med innhold av et stort sett med andre beholdere, fortrinnsvis skjult bak en vegg eller et tak. Vi kaller dette systemet en silo eller en masselagring. Den grunnleggende form Edit. This er en grunnleggende form for silo med 4 store kister 216 slots pluss 5 hoppers 25 slots, totalt 270 slisser I og O betegner inngangs - og utgangsbeholdere henholdsvis. Dette er en grunnleggende form for silo med 3 store kister. Det er 3 blokker bredt, 5 blokker høyt og kan legges til. systemet er hopperen under jeg, slik at du kan skyve varer inn i den fra siden, ikke bare fra oven. Den nederste skuffen kan tydeligvis byttes ut med en hopper som vender mot hvilken som helst retning, mating i en annen hopper. Hvis du vil bruke en bryst for utgangen beholder, kan det være tilrådelig å bruke et fanget bryst i stedet for en vanlig en. Denne måten gjenoppfylling av gjenstand blir suspendert mens du kommer til brystet, slik at du kan returnere gjenstander dersom du tok flere gjenstander enn du trenger. Utvidede former Rediger. kommer fra utvidelsesmulighetene Her er noen eksempler på utvidede skjemaer Alle disse er fortsatt fliser. Byggeelementene. Skuffen er en blokk som brukes til å samle gjenstander fra miljøet, eller å flytte gjenstander mellom beholdere. Skuffen er laget av jern og da brystet. Høyreklikk på en hopper for å se sin beholdning, den har fem spor i hvilke gjenstander som kan plasseres. Elementer som faller på hopperen vil også komme inn i lagerbeholdningen, hvis det er plass til dem. Den smale enden av en hopper vil feste til blokken du klikker på for å plassere den. Hvis det er en beholder, en bryst, en ovn, en dispenser, en drikker, en bryggestativ eller en annen beholder, vil hopperen passere gjenstander i den beholderen. TIP For å feste en hopper til en annen beholder, hold nede SHIFT mens du klikker. Denne kyllingens egg vil ende opp i brystet. Hoppere vil også suge gjenstander ut av beholdere som er rett over dem. Dette gjør det enkelt å automatisk betjene ting som ovner og bryggestativ. Dette oppsettet gjør det enkelt å smelte og matlaging på en uovervåket ovn. Det er en ulempe ved å bruke hoppere for å tømme ovner du ikke får noen erfaring for det. Hopper pipelines. Hoppere kan kobles sammen for å danne en rørledning som transporterer varer effektivt. e flow. Applying en redstone strøm til en hopper vil stoppe det fra å overføre elementer. Droppere og dispensere. Droppere og dispensere er lignende utseende blokker som kan manipulere elementer Begge kan holde ni stabler av elementer, og slippe dem en om gangen når de motta et redstone-signal. Droppere utkaster forsiktig elementer eller mate dem inn i en tilstøtende beholder som et bryst eller en hopper Hvis et element blir tapt på gulvet, vil det være som om spilleren hadde tapt dem, og de vil forsvinne etter 5 minutter. Droppere kan stables for å lage vareheiser. Her er vår opplærings. Dispenser utløser også elementer når de utløses, men for mange typer gjenstander de ikke bare spytter dem ut, opererer de dem som om spilleren hadde utført en høyreklikk. Projektiler piler , egg, snøballer, sprutdrikker, fyrverkeri osv. vil bli avfyrt i stedet for droppet. En flint og stål vil brenne til noe brannfarlig TNT vil bli plassert og antent, og bønne skal påføres avlinger. En dispenser som inneholder en bøtte med wat er eller lava vil plassere vannet eller lava foran det når det utløses, og hvis det utløses igjen, vil det suge vannet eller lava opp igjen. En dispenser vil plassere minecarts på skinner eller båter på vann, klar for spilleren å komme inn Hvis det ikke er skinne eller vann på riktig sted, vil det falle varen i stedet for å plassere den.

No comments:

Post a Comment